joi, 8 septembrie 2011

© School time.

     Abia cu 4 zile inainte de inceputul unui nou an scolar, am realizat si eu faptul ca scoala chiar incepe. O_O Pana acum mi-am impus mie sa nu ma cred. :)) Parintii ma intreaba cum pot sa fiu asa de trista ca ma duc din nou la scoala, cand de fapt, la sfarsitul clasei a IX-a am plans? :)) Ei bine, raspunsul e simplu : scoala se terminase exact cand era cea mai mare distractie, iar acum m-am obisnuit in vacanta.
        Va trebui sa renunt la trezirile la 12-1 in fiecare zi si voi incerca din greu sa ma trezesc la 8:30. Sunt sigura ca in primele saptamani voi blestema telefonul mobil cu tot cu alarma lui si sper sa nu care cumva sa zboare pe geam [o sa ma asigur ca am geamul inchis].
           Va trebui sa nu mai stau atata sa lenevesc in fata calculatorului jucandu-ma sims, uitandu-ma la Family Guy sau vorbind pur si simplu pe mess. Acum o sa intru pe acel program numit Microsoft Office Word ca sa fac referate la religie. =)
        Ok, lasand la o parte gluma, scoala nu e chiar atat de rea. O sa am multe de facut si astfel voi uita anumite lucruri de care imi faceam griji in vacanta pentru ca pur si simplu n-am timp si chef sa ma mai gandesc. Si da, poate o sa sufar grav dupa soarele si caldura verii, dar totusi, am 3 anotimpuri de care sa ma bucur. Chiar nu mi-a placut niciodata toamna pentru ca e melancolica si trista, dar cateodata e exact asa cum ma simt si eu. Voi adora sa stau in ora de fizica, mate, biologie sau chimie [nu le suport] cu capul pe banca si sa vad cum ploua. Probabil imi voi strecura si o casca in ureche data la volum mic si clar m-am pierdut.
         Apoi va veni iarna. <3 Timpul sa impodobim bradul in clasa, sa bagam scuze ca e frig si nu putem face sportul afara, si sa cantam Feliz Navidad pe coridoare. Bine...poate asta e si anotimpul cand trebuie sa dam nenorocitele alea de teze, dar ma voi descurca eu. :D
          Primavara insa e cea mai frumoasa. Incepem sa "ne trezim", iar timpul frumos de afara te face sa te gandesti instantaneu la vacanta de vara [de care probabil o sa-mi fie ingrozitor de dor].
           Si in plus, cine spune ca nu poti face ceea ce faci vara si in timpul scolii? Pot lenevi frumos in weekend cu fundul pe scaunul de la calculator uitandu-ma la Family Guy, sau pot chiar sa ma duc la mare. Ce daca nu e vreme de stat in costum de baie si de facut baie in mare? Marea e frumoasa si cand e frig afara. :D
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu