joi, 10 martie 2011

© Degeaba imi pasa mie daca nu-ti pasa tie!

  Mi s-a reprosat de multe ori ca fac pe indiferenta. Probabil ca singura mea problema este aceea ca nu stiu cum sa arat cat de mult imi pasa. Mi-am pus de multe ori intrebarea : ce pot sa fac sa ma schimb? Poate ca undeva acolo am gasit raspunsul dar nu stiu daca vreau sa ma schimb.
  Nu mai gasesc vreo esenta a vietii zilele astea. Sunt ca un robot : ma trezesc, mananc, invat, plec la liceu, vin, mananc, fac dus, intru pe mess, dorm. Si apoi din nou si din nou si nu se mai opreste.:| Merg pe principiul "asta e,viata merge inainte", dar imi pasa! Nu vreau sa mai arat cuiva ca-mi pasa, dar imi pasa. Sau poate nu-mi mai gasesc cuvintele sa arat ca-mi pasa.
  Demult, stiam sa zambesc si sa simt ca zambesc. Acum zambesc dar cu un zambet pierdut. Imi pasa! Imi pasa de fiecare persoana din viata mea care imi este prieten, coleg, amic, chiar si cunostinta indepartata. Imi pasa pana si de persoanele pe care nu le suport. Si-atunci, de ce "degeaba imi pasa mie daca nu-ti pasa tie?"?
  Au trecut doua luni dar inca imi pasa. Ceva rau s-a intamplat cu mine daca oamenii imi spun ca sunt indiferenta. N-am cerut nimanui sa ma inteleaga, ci doar sa incerce sa priveasca pe jumatate lucrurile cum le privesc eu. Cineva, a reusit pana la urma, dar s-a pierdut in timp.
  Nu scriu postul asta ca sa ma plang. Nu ma mai plang de nimic. Viata oricum e facuta sa fie un cacat. M-am plictisit sa ma tot gandesc la probleme. Stiu ca atunci cand voi avea 30 de ani, voi fi maritata si voi avea 2 plozi ma voi gandi ca toate astea au trecut si o sa incep sa rad de prostia mea.
  Dar, imi pasa de ce se intampla acum. Imi pasa de ai mei, imi pasa de Andreea, imi pasa de prietene, imi pasa de scoala, imi pasa de el, imi pasa de vreme, imi pasa ce film e in seara asta, imi pasa ca maine am test la chimie, imi pasa de tot.
   Andreea:" Tie iti pasa prea mult de cei din jurul tau si prea putin de tine." . Cat ador sa vorbesc cu fata asta. E cea mai buna prietena si singura care imi raspunde la 2 noaptea la telefon si ma asculta cum plang ca proasta. Imi pasa de ea si prietenia noastra!
  Imi pasa de toate persoanele cu care m-am imprietenit recent ca Lori, Sebi, Radu. Imi pasa de prietenii vechi. Si imi pasa de ceva ce s-a terminat acum doua luni.
     Daca nu arat nu inseamna ca nu-mi pasa. Va rog, intelegeti asta!

Un comentariu:

  1. cateodata cel mai bun lucru e sa lasi dracu totul si sa te gandesti si la propria persoana.si eu obisnuiam sa gandesc la fel, dar apoi mi-am dat seama ca sunt singura care se chinuie si ca pe restu ii doare undeva de tot ce simt...

    RăspundețiȘtergere