miercuri, 30 martie 2011

©"Cele doua cuvinte." [Variantă personală.]

   Eşti bărbat. Adevărat, chiar nu eşti complicat. Eşti relativ simplu... Ce ai în inimă ai şi în minte. Spui deschis tot ce gândeşti, mai puţin când vine vorba de cele două cuvinte [ale naibii cuvinte!] . Aha! Cuvintele alea două pe care aş vrea să le aud întruna EU [şi ce dacă?] . Însă dacă nu mi le spui nu înseamnă că nu... [da da da...] că nu...:) .
   Şi să ştiu că TU , TU încerci da` nu prea reuşeşti [poor boy T_T]. Crezi că nu-i specific bărbatesc [discriminare! hou!!] Totuşi, [deci există un ”totuşi”] o să-ncerci să îmi şopteşti : mă iub... [hai că n-a ieşit.] .
   Eşti bărbat! Nu eşti genetic structurat să spui aşa ceva... părerea ta [halal părere!] . Şi eşti convins [ferm convins!] că la fel s-a-ntâmplat şi cu ăia dinaintea ta... [cică] .
   Toţi strămoşii tăi au avut de vânat [nemâncaţii!!!] , de luptat [vai! ce curajoşi] , de inventat: roata şi becul şi televizorul şi geaca de piele cu ţinte [geniile astea!] . Pe scurt... nu le-a stat capul la cele două cuvinte [offff...] .
    Da` să ştiu că TU, TU încerci dar nu prea reuşeşti [O_O] . Crezi că nu-i specific bărbătesc [hai nu zău...]. Totuşi, o să-ncerci să îmi şopteşti [POŢI! POŢI!] : mă iub... [... O_O] .
    Şi nu-nţelegi de ce nu-ţi acord credit nici măcar cât unui câine care mă iubeşte chiar dacă nu-mi vorbeşte [ da` tu ce crezi? ce sunt eu aici? clarvăzătoare?] .
   Pe bune nu ştii ce vreau [dar nu e chiar atât de greu T_T] . E suficient să mă uit în ochii tăi [pe cuvântul tău!].
   Şi să ştiu că TUUUU, TUUU încerci dar nu prea reuşeşti [nici nu mă aşteptam la altceva] . Crezi că nu-i specific bărbătesc [mă abţin!] .
   1. Totuşi, o să-ncerci să îmi şopteşti : mă iub... [T_T măta!]
   2. Totuşi, o să-ncerci să îmi şopteşti : mă iub... BĂI CE GREU E! NU, CĂ POŢI! [Sper. O.O]
   3. Totuşi. o să-ncerci să îmi şopteşti : mă iubeşti! [wow! ai reuşit!!!!]




  

4 comentarii:

  1. Awww, ador melodia asta. <3 hehe, iar varianta ta suna si mai tare! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta postare. SI oarecum inedita asa :). Are si ceva adevaruri in ea. Pt postarea asta,o sa te urmaresc..cand pot . Un salut amical

    RăspundețiȘtergere
  3. am ascultat melodia citind blogul in acelasi timp xD tare

    RăspundețiȘtergere