sâmbătă, 24 decembrie 2011

©Christmas night!

     Se aud pasi prin incapere dar nu stiu de ce. Am verificat geamurile, usile si tot ce poate constitui o oportunitate de a patrunde in micul meu refugiu. Si totusi, inca se aud pasi. Ma intreb de unde oare, asa ca decid sa ma ridic din pat. Arunc patura de pe mine si ma indrept catre usa. Puteam sa jur ca mai devreme se auzeau sunete prin camera.
     Ma opresc in fata usii si raman in cumpana. Oare sa ies? ZDRANG!
     Deja devine infricosator. Pentru numele lui Dumnezeu, e ora 00:30. Cine poate fi atat de sarit de pe fix sa sparga un apartament in Ajunul Craciunului? Si daca am lasat eu usa deschisa? Hmm...orice e posibil. Totusi, parca ma cuprinde o teama. Sa ies?  ZDRANG!
     Gata! Ies orice ar fi! Jur ca il omor in bataie daca imi strica casa! Ma duc rapid sub pat si scormonesc dupa bata pe care mi-a lasat-o tata inainte sa plece in Germania. Sper sa ma ajute! Ies tiptil si ma indrept spre sufragerie.. ZDRANG!
      Ok cine e atat de prost incat sa fure ceva in haosul asta? Cred ca mi-a spart 5 bibelouri pana acum. Sunt destul de serioasa cu bata aia, asa ca nu ma opresc din mers. Ajung in sufragerie si ma uit in intuneric. Acolo, langa brad, se vede o silueta care se freaca la cap. Raman uimita. E un baiat. O Doamne! Cred ca mi-a disparut curajul. Dar cum sa ies acum fara zgomot? Sunt intepenita!
       Baiatul se intoarce usor, dar nu ma observa. Ia cu atentie niste pungi mari de cadouri si incearca sa le puna sub brad astfel incat sa stea una langa alta. Zambesc! Respir usurata. Totusi, cum de a intrat in casa?
       - Craciun fericit, iubito!
      Nici macar nu se intoarce, dar reusesc sa ii vad zambetul in coltul gurii. A stiut in tot acest timp ca sunt in spatele lui.
        -Imi pare rau ca ti-am distrus vaza preferata. Sunt prea impiedicat. Si ti-am stricat si surpriza.
       Pana la urma se ridica. Ma priveste cateva secunde, apoi vine si ma strange tare in brate.
        -Ti-ai uitati cheile la mine in masina si d-asta am intrat. Credeam ca pot profita de ocazie si sa-ti fac o surpriza frumoasa, dar se pare ca nu mi-a iesit asa cum imi doream. Te iubesc!
        - E cel mai frumos cadou. Tu incercand sa-mi faci o surpriza la ora asta, spargandu-mi vaza preferata. D-asta te iubesc asa mult!
         -Craciun fericit, iubito!
         -Craciun fericit si tie, iubitule!

CRACIUN FERICIT TUTUROR! Sa vi se indeplineasca toate dorintele si aveti grija de voi!
Nico.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu