joi, 1 decembrie 2011

© 1 Decembrie!- La multi ani, Romania!

    La multi ani tuturor romanilor de pretutindeni! :D
    Astazi a fost 1 Decembrie. inca un an a mai trecut pentru tara noastra.
     Ce inseamna cu adevarat ROMANIA? Ei bine, Romania inseamna peisaj, frumusete, traditie si splendoare. Romania nu inseamna Traian Basescu, Elena Udrea si Mircea Geoana. :) Multi romani ar trebui sa stie asta, pana si eu ar trebui sa tin mai mult cont de lucrurile astea. Spun asta, pentru ca, la fel ca voi, unii dintre voi, ma simt dezamagita de cum e in tara noastra acum. Si, desi afirm ca nu sunt asa mare patrioata, si ca nu ma intereseaza asa mult, de fapt, e dureros sa vezi ca o tara frumoasa ca a noastra e calcata in picioare. Stiu, e urat si necuviincios sa te porti asa cu un popor, care a trecut prin incercari grele pentru a fi ceea ce este astazi. E greu si sa vezi ca alte popoare ne considera tigani si hoti. Noi, romanii, nu suntem deloc asa, si stim asta. Cu toate astea, nimeni nu i-a atitudine... Toata lumea vorbeste si nu face.
       In pofida lucrurilor scrise mai sus, Romania nu inseamna asta! Astazi, intorcandu-ma de la bunica mea, priveam pe geam si ma gandeam ca Romania este exact ca o fata neacceptata de nimeni, de care toti se folosesc cum vor. Tari precum Franta, ne vorbesc de rau, iar ea tace si inghite. Astazi a fost ziua ei, ziua noasta, a tuturor romanilor, insa nimeni nu-si spune "La multi ani!" pe strada. Toti se comporta ca si cum azi e doar o zi.   E adevarat ca ma intreb "de ce?", dar stiu ca nu voi primi niciun raspuns...
         V-ati intrebat vreodata, de ce ne-am nascut in Romania? De ce tocmai aici? Eu m-am intrebat, si am ajuns la concluzia ca poate suntem aici ca sa facem ceva pentru tarisoara asta. Avem atatea valori frumoase, avem munti, avem paduri, avem biserici, avem de toate oameni buni... Nu o sa mint, si eu vreau sa plec in alta tara, dar asta nu inseamna ca uit cine mi-e mama. Macar daca plecam, haideti sa nu ne facem de ras "mama", pentru ca tot noi avem de suferit.
          Dragi cititori, azi a fost si ziua voastra sa stiti, asa ca "la multi ani!", iar pe langa acest lucru, va rog sa puneti o vorba buna la bunul prieten din viitor care se va naste tot unde traiti si voi.
La multi ani, Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu