sâmbătă, 17 decembrie 2011

© Dear Santa Claus

      Draga Mos Craciun, eu stiu ca din toate blogurile de pe Terra fix pe al meu il vei citi, tocmai d-asta m-am hotarat sa-ti scriu ce imi doresc aici.
      1. Craciunul acesta vreau sa ninga. Daca nu ninge, e vina ta, iar la anu` nu-ti mai scriu nimic.
      2. Imi doresc un nor in forma de brad de craciun impodobit cu stele.
      3. Vreau sa transformi picaturile de ploaie in aripi de porumbel.
      4. Imi doresc ca blocul din fata sa fie colorat si impodobit cu globulete.
      5. Adu-mi o sanie plina cu pufuleti pe care apoi sa ii arunc peste oras.
      6. Transforma centrul orasului intr-o partie imensa.
      7. Daruieste-mi un plic cu fericire din care sa am doar in ziua de Craciun.
      8. Du-ma departe de aici, intr-o insula plina cu bomboane si fulgi de nea din ciocolata alba.
      9. Ajuta-ma sa ma urc pe cel mai inalt zgarie-nori si da-mi puterea sa strig :"Te iubesc!".
    10. Lasa-ma sa dorm pe un munte adevarat si uita-ma acolo.
        Dear Santa Claus, please be real this year! :)

2 comentarii: